Gud som haver barnen kär...

Det går inte så bra det här med bloggandet. Jag har för lite tid och mitt liv känns alldeles för ointressant. Det består mest av jobb och pluggande.

Jag har haft ännu en tenta, denna gång i cellbiologi och genetik, men den är inte rättad så jag kan inte lägga den bakom mig än.
Det känns ialla fall bra att logga in på studera.nu och se höstterminens 25,5 akademiska poäng. Tänk att en termin kan gå så så fort!

Förra våren, innan semestern var jag otroligt trött på mitt jobb, och efter fem veckors semester ville jag absolut inte tillbaka, så skolan var mitt hopp om förändring.

Jag hade sökt två distans utbildningar men inte kommit in, när jag desperat skickade in en sen anmälan till Receptarieprogrammet på Umeå universitet sedan tog syrran och jag en fika.

Jag som vanligtvis nästan aldrig dricker kaffe speciellt inte på eftermiddagen eftersom jag får svårt att sova på kvällen, drack nog två med mjölk och socker i. Om det beror på psyket eller koffeinet vet jag inte men jag kunde naturligtvis inte somna denna gången heller.

Så jag låg vaken och bad till gud om att jag skulle komma in på skolan, jag bad innerligt, och det funkade!
Så hädanefter är jag religös.


                                                                      ....se till mig som liten är.


Kommentarer
Postat av: Fia

Det är värt att bli religös för...

Saknar dig!

2011-01-20 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0