Busfrön

Emilia och Meya duschar på kvällen.
Jag påminner dem om att tvätta håret med schampo och när de är klara hjälper jag dem på med badrockarna. Jag ser att Emilia har en lång hårtest hängandes på axeln men tänker att det kanske är en tova som har lossnat.

Nästa morgon kammar jag Emilia och upptäcker att borsten blir full i hår. Jag kammar Meya och hon tappar lika mycket hår.

- Har ni haft saxen i håret!?

- Nej,
får jag till svar. Och ingen såg överdrivet oskyldig ut och inget ljugflin från Meya. Konstigt!

På kvällen när jag själv ska duscha ser jag hur allting hänger ihop. Min rakhyvel är full i hår, och i golvbrunnen ligger också hår.

Nu ligger de och sover men imorgon ska jag nog fråga dem om vad de pysslade med i duschen, jäkla ungar =)

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Åh, hugaligen, det hade kunnat bli Fantafrisyr av alltihop!!

2011-05-22 @ 08:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0