Impulsshopping

Syrran och jag åker till Kupolen i Borlänge, det är dags att fylla på mina naglar eftersom det redan gått tre veckor sedan jag gjorde dem.
Jag ber också om en ny pekfingernagel då den gamla gick av när jag bråkade med låset på resväskan under uppackningen.

...Och när vi ändå är där så passar vi på att shoppa.

Jag har en lista på vad jag ska handla:

* En fönsterlampa till Mandas rum som alldeles snart är färdigt 

* En matta till Mandas rum

* Blommor och fina krukor till Mandas rum

* En hissgardin till Mandas rum

* Lite annat småpiff som kan tänkas passa i Mandas rum

Jag kommer hem med:

* Styvt A4 papper och plastfickor till mig

* En svart klänning till mig

* Ett par svartvita skor till mig

Någonstans gick någonting fel i mitt tänkande...

                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anna

HÄRLIGT! Man ska faktiskt tänka på sig själv med =) Å skorna var snygga! (Sista parken-pjux, kanske??)

2008-07-15 @ 10:38:55
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

30:e augusti... fixa barnvakt å ta med Fredrik! Henrik å Inge ska med, den här gången (tror jag iaf) Å Hanna och Elin A. Än så länge... hoppas på ännu fler (och ordentligt med partymusik innan) =)

2008-07-15 @ 15:12:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Indra

Haha, ja så det kan gå, så där brukar det vara för mig med, fast jag brukar även ha köpt det som står på listan....vilket betyder att jag gör av med mer pengar..suck!

2008-07-15 @ 16:41:28
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0